سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، عبادت پیشه پاکیزه را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
آیینه زندگی
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» سعی من و صفای من

 

امام جواد

 

سعی من و صفای من، مروه من منای من

ذکر تو ای گل ولا، داده به دل صفا جواد

کوی تو کوی عاشقان، سوی تو چشم عاصیان

ذکر تو ای پور رضا «علیه‌السلام» داده به دل جلا جواد

من به امید آمدم، گر نپذیریم شها

گو به که روی آورم؟ یا که روم کجا؟ جواد

این دل بی قرار من، خیمه زده به کوی تو

وین تن دردمند من می‌طلبد دوا جواد

جز به طریق مهر تو دل نرود رُه دگر

جز به مسیر عشق تو، جان نخرد بلا جواد

نور نهم ز اوصیا، جلوه جان اولیا

روح به پیکر رضا، عطر گل خدا جواد

با لب تشنه وای من، جان به لبت رسیده بود

داشت حریم حجره‌ات، غربت کربلا جواد

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسین نائیج ( جمعه 91/3/12 :: ساعت 11:25 صبح )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

سالروز میلاد علی اصغر (ع ) مبارک
قفلهای بزرگ و دستانی کوچک
میلاد نور مبارک
سعی من و صفای من
امام جواد علیه السلام مولودی با برکت
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 12
>> بازدید دیروز: 9
>> مجموع بازدیدها: 110862
» درباره من

آیینه زندگی
حسین نائیج
http://nasre.parsiblog.com/

» آرشیو مطالب
آبان 89
آذر 89
دی 89
بهمن 89
اسفند 89
فروردین 90
اردیبهشت 90
خرداد 90
تیر 90
مرداد 90
شهریور 90
مهر 90
آبان 90
دی 90
بهمن 90
اردیبهشت 91

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
ال محمد صلی الله علیه واله
یکی بود هنوزهم هست
کلام نور

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان


» طراح قالب